woensdag 18 maart 2020

Lieve lezertjes, 
Heeft het coronavirus je plannen ook helemaal in de war gegooid? 
Het heeft  heel de wereld in zijn macht. 
Ben je nu jong, oud, rijk of arm, 
we moeten allemaal door die moeilijke tijd. 
Ik hoop dat jullie allemaal gezond blijven en we snel op ons normaal ritme gelukkig mogen zijn
Omdat er veel te weinig of geen mondmaskers meer te vinden zijn, op de eerste plaats voor onze verpleegkundigen en verzorgers, heb ik een modelletje gemaakt, die je snel en makkelijk kan namaken. 
Ik heb het stap voor stap met foto’s geïllustreerd, 
maar moesten er nog problemen zijn, dan laat je het me maar gerust weten.
(Elastiek maak ik 27 cm lang)








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Elk jaar maak ik een Kerstdecoratie, met wat ik uit de kringloopwinkel, tweedehands of action komt.  Dit jaar zijn dat twee grote zware ka...