maandag 6 december 2021


Als we net zoals de kerstman, 
onze kerstdecoratie zomaar hier en daar GRATIS konden gaan halen,
 zou ons zijn huisje vol hangen, maar we weten allemaal dat mooie kerstspullen bijzonder duur zijn. 
Daarom heb ik 
EEN LOW-BUDGET MET LUXE UITSTRALING KRANS
gemaakt en die graag met jullie delen. 

Ik heb in de action een pakje witte pels op rol en 
kleine lichtjes op batterijen gekocht 
Een isomo krans, had ik nog liggen
en bij een lief buurtje, mocht ik 3 takken droge hortensia bloemen knippen. 

Ik heb de krans voor de helft omwikkelt met de pels en aan het begin en einde vast gezet met enkele kopspelden. 
Daarna heb ik de hortensia’s in stukken geknipt en met een lijmpistool vast gezet. (Zorg dat de isomo niet meer zichtbaar is.)
Ik had zelf nog enkele witte roosjes liggen, maar je kan altijd ook andere dingen gebruiken om verder te decoreren, zoals kerstballetjes, kleine dennetoppen of kleine kerstdingetjes.
Op het laatste draai je de lichtjes erin. 
Ik heb zelf eerst het batterijdoosje aan de achterzijde geplakt en daarna de lichtjes goed verdeeld. 
De krans is super licht en nu is het nog aan jou, 
om het mooiste plekje te vinden in je huis. 
🎄 Fijne kerstdagen 🎄


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Elk jaar maak ik een Kerstdecoratie, met wat ik uit de kringloopwinkel, tweedehands of action komt.  Dit jaar zijn dat twee grote zware ka...