zaterdag 18 december 2021

 

Zelfgemaakte kerst ornamenten
Weer een makkelijk kerst ideetje voor je kerstboom of kersttafel.
Ik heb met klei kleine platte rondjes gemaakt, waar ik met stempels, 
Een decoratie ik drukte. 
(Vergeet je gaatje niet, om er later een lintje door te halen) 
Laat alles goed drogen, spuit de voorzijde goud, de achterzijde zwart. 
Achteraan plak ik zwarte vilt, die ik enkele millimeter kleiner heb geknipt
 en op de rand plakte ik glinsterende steentjes. 
Daarna als alles goed droog is, kan je er een lint door halen en in de boom hangen, of je kan het op je kersttafel aan een servet hangen. 
🎄 Fijne Kerstdagen lieve volgertjes 🎄

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Elk jaar maak ik een Kerstdecoratie, met wat ik uit de kringloopwinkel, tweedehands of action komt.  Dit jaar zijn dat twee grote zware ka...