zondag 7 oktober 2018

Ken je dit........je hebt het perfecte patroon gevonden
 voor een trui of sjaal, 
maar dan moet je kiezen uit duizend en één kleurtjes? 
Meestal voor mij een hele moeilijke opgave, 
maar deze keer verliep het iets makkelijker dan voorzien.
Ik had me voorgenomen om mijn voorraadkast op te rommelen 
en daar vond ik nog 3 leuke bollen wol, die overgaan van 
het ene kleur naar het andere. DUS....... kwam er meteen een grote glimlach op mijn gezicht.
Omdat ik zoveel plezier had van mijn "kleurtjes en kleurtjes" sjaal van vorig jaar, die zo warm in de nek aanvoelt door de lange punt, wou ik er nog eentje bij maken.


De beschrijving vind je in mijn pagina "craftyknutseldinges".
Je breid hem net hetzelfde, maar hier heb ik geen boogjes rond gehaakt, 
maar wel voorzien van pompons op de beide hoeken.
Veel plezier ermee.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Elk jaar maak ik een Kerstdecoratie, met wat ik uit de kringloopwinkel, tweedehands of action komt.  Dit jaar zijn dat twee grote zware ka...