zaterdag 1 september 2018

Beste Lezertjes, 

De zomermaanden waren fantastisch. 
We hebben met z'n allen genoten van de zon, 
misschien wel een leuke vakantie achter de rug
en zoals ik jullie ken, zullen er heel wat handwerkjes afgewerkt zijn.

Ik heb voor jullie een leuk ideetje om een oud cd rekje op te pimpen.
In de kringloopwinkel zag ik dit rekje staan en ben dadelijk aan de slag gegaan.
Ik heb de tussenplankjes er uit gedaan, afgeschuurd
 en daarna voorzien van enkele lagen schelpjeswitte verf.
De onderste hoeken heb ik met goud kleurige verf gespoten. 
Zo lijkt het alsof het kistje 
oude verstevigingsprofielen heeft.
Op de rommelmarkt kwam ik deze kast-en deur versieringen en knoppen tegen
en die gebruikte ik als decoratie vooraan.
TIP: Ook leuk aan zo'n kastje is, als je links en rechts een handvat vast zet.
Ik heb er mijn keuken voorraaddozen in gezet, 
maar je kan het natuurlijk naar eigen smaak inrichten.


Zo ik hoop dat ik jullie weer blij gemaakt heb met dit ideetje.
Ik kijk uit naar jullie gepimpte kistjes. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Elk jaar maak ik een Kerstdecoratie, met wat ik uit de kringloopwinkel, tweedehands of action komt.  Dit jaar zijn dat twee grote zware ka...