zondag 24 januari 2021

 


We hebben ondertussen de eerste stappen in het nieuwe jaar gezet. 

Ik hoop dat jullie, mijn lieve lezertjes allemaal gezond zijn en het een beetje volhouden. Ik wens jullie in ieder geval een zeer gezond nieuw jaar, want dat is nu eenmaal de allerbeste wens voor 2021. 

Laten we samen sterk blijven en moed hebben om te blijven doorgaan. Waarschijnlijk zijn jullie net als ik, al gestart met nieuwe projectjes. Ik was in 2020 een sprei aan het haken. Tunisch haken weliswaar, want dat doe ik de laatste jaren liever en liever. Ik had een heleboel bolletjes wol in snoepkleurtjes liggen en die heb ik gebruikt voor dit dekentje van 1.00 m op 1.10 m 

Allemaal vierkantjes, die ik aan elkaar heb gehaakt en achteraan voorzien van een warme stof met reliëf noppen. 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Elk jaar maak ik een Kerstdecoratie, met wat ik uit de kringloopwinkel, tweedehands of action komt.  Dit jaar zijn dat twee grote zware ka...