donderdag 9 juni 2022

 

Zeeglas, of misschien ken je het beter als sea glass? 
Ik vind het geweldig om deze stukjes glas, in de zee te vinden. Het lijken wel diamanten. 
Je kan dit seaglass effect ook makkelijk zelf maken, met oude flesjes, die in je kast staan te wachten op een nieuwe functie. Een leeg flesje van fruitsap gaat zeker ook, (tweede van links)
In een verfwinkel koop je een glasspray spuitbus, kleur naar keuze. 
Ik spuit de flesjes van onder naar boven en de bovenzijde laat ik gewoon naturel
Daarna decoreer ik ze met touw, schelpen en mss heb je nog enkele stukjes gekleurd glas liggen. 
Probeer verschillende soorten flesjes te nemen en zet ze in groepjes bij elkaar. 
Je haalt de zomer onmiddellijk in huis.
 Veel plezier ermee

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Elk jaar maak ik een Kerstdecoratie, met wat ik uit de kringloopwinkel, tweedehands of action komt.  Dit jaar zijn dat twee grote zware ka...