dinsdag 7 maart 2023




 yess, yess, sokken breien is weer helemaal in en daar ben ik super blij mee. Ze zijn niet alleen mooi, maar geven je veel meer warmte dan die dat je in de winkel koopt. Al jaren brei ik mijn sokken, met 4 kleine priempjes, zoals beschreven in mijn craftyknutseldinges. Gewone lange breipriemen hebben bij mij al jaren afgedaan, maar waarom heb ik dan die klik niet gemaakt met sokken breien? 
Tijd om sokken te breien met drie kleine rondbreinaalden, zoals je kan zien op de foto. Veeeeeel makkelijker, echt een aanrader.
IK LEG JE ALLES STAP VOOR STAP MET FOTO’S UIT, IN DE MAP CRAFYKNUTSELDINGES. 
Ohhh ja en dit boek en vooral die twee leuke brei-beren zijn top.  

Laat maar komen die sokken selfies. ❤️



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Elk jaar maak ik een Kerstdecoratie, met wat ik uit de kringloopwinkel, tweedehands of action komt.  Dit jaar zijn dat twee grote zware ka...